سه عادت ساده برای کاهش وزن بدون احساس گرسنگی

یادگیری ترکیب مناسب غذاها می تواند برای کاهش وزن و از آن مهم تر برنگشتن وزن بسیار حیاتی باشد.

اگر تصمیم گرفته اید که به روشی سالم و بدون احساس گرسنگی لاغر شوید، به احتمال زیاد در مورد چگونگی انجام این کار سوالاتی دارید.

انواع مختلفی از رژیم های غذایی وجود دارد ، برخی متناقض هستند و همه آنها به طور موثر برای هر کس مفید نیست. از طرف دیگر، برخی نکات کلی مفید وجود دارد که می تواند به شما در کاهش وزن کمک کند.

در این مقاله، 3 عادت ساده را که به شما کمک می کند وزن خود را سالم، آسان و بدون گرسنگی کم کنید کشف کنید.

کاهش وزن و گرسنه نماندن امکان پذیر است:

یک تصور غلط در مورد لاغر شدن وجود دارد. اغلب ما آن را با محدودیت چربی و کالری ، وعده های کوچک تر و ورزش بیشتر مرتبط می دانیم. اگرچه این دستورالعمل های کلی هستند، اما باید گفت که تعدادی از عوامل موثر بر کاهش وزن نیز وجود دارد.

مهم ترین چیز این است که به آرامی و سالم لاغر شوید و برای حفظ این وزن برای آینده عادت های خوبی در پیش بگیرید. به این ترتیب، اگرچه رسیدن به وزن هدف ممکن است بیشتر طول بکشد، اما نتایج پایدارتر خواهد بود و از بازگشت مجدد جلوگیری خواهید کرد. 

گرسنه ماندن هرگز گزینه خوبی نیست. افرادی که این فداکاری های غیر ضروری را انجام می دهند واقعیت هوشمند بودن بدن را فراموش می کنند. با این کار، تمام موفقیت آنها در افزایش ذخیره چربی و گرسنگی است.

سه عادت ساده برای لاغر شدن:

از بین همه عوامل مختلفی که به شما در کاهش وزن کمک می کند ، ما این سه عادت ساده را برای کاهش وزن سالم با نتایج شگفت آور توصیه می کنیم.

آب با سرکه

 ترکیب ساده آب و سرکه سیب اثرات معجزه آسایی در کمک به کاهش وزن دارد. 

  • اول از همه ، این نوشیدنی طبیعی سرعت متابولیسم شما را افزایش می دهد. این منجر به افزایش انرژی مصرف شده و کالری سوخته می شود.
  • آب سرکه همچنین سطح قند خون شما را کاهش می دهد. این مزیت همراه با جلوگیری از سایر مشکلات سلامتی ، میل شدید به شیرینی را سرکوب می کند و به هضم غذا کمک می کند.
  • و در آخر ، سرکه سیب به دفع چربی و سموم از بدن کمک می کند.

مواد لازم:

  • 1 قاشق غذاخوری سرکه سیب (15 میلی لیتر)
  • 1 لیوان آب (200 میلی لیتر)

چگونه باید مصرف کنیم؟

این مخلوط را سه بار در روز ، نیم ساعت قبل از هر وعده اصلی مصرف کنید.

ترکیب غذاها:

یادگیری ترکیب مواد غذایی در حالی که هنوز همان مقدار را می خورید یک کلید بسیار مهم در کاهش وزن است. نکته مهم این است که یاد بگیرید ، برخلاف دیگران ، چه غذاهایی هنگام ترکیب شدن به شما در کاهش وزن کمک می کنند.

علاوه بر این ، با مراقبت از این مسئله ، می توانید مشکلات گوارشی را نیز هدف قرار دهید و با احتباس آب و نفخ شکم مبارزه کنید.

برخی از غذاهایی که نباید مخلوط کنید شامل موارد زیر است:

  • انواع مختلف پروتئین در یک وعده غذایی: گوشت ، ماهی ، تخم مرغ ، حبوبات. یک قسمت پروتئین در هر وعده غذایی کافی است و شما باید گاه گاهی پروتئین های حیوانی و گیاهی را جایگزین کنید.
  • محصولات لبنی نباید به تنهایی مصرف شوند. اینها با غذاهای دیگر مطابقت ندارند.
  • شیرینی: هم میوه و هم انواع شیرینی ها باعث افزایش وزن می شوند و اگر آن را به همراه یک وعده غذایی بخورید در هضم غذا تداخل ایجاد می کند.
  • پروتئین بهتر از سبزیجات است: همانند یک همبرگر معمولی و سیب زمینی سرخ کرده ، نه تنها حاوی کالری زیادی است بلکه مخلوط بدی از پروتئین و کربوهیدرات است.

هر بار که گوشت می خورید ، باید سبزیجات را نیز بخورید.

رژیم کاهش وزن

شام های هوشمندانه:

صبحانه و ناهار وعده های غذایی بسیار مهمی هستند ، اما وعده غذایی که برای کاهش وزن باید به آن توجه کنیم ، شام است. آنچه در شام می خورید تمایل دارد که به عنوان چربی در بدن شما ذخیره شود.

شما باید دو نکته اساسی را به خاطر بسپارید:

  • شام را زود بخورید: ما توصیه نمی کنیم شام را بیشتر از دو ساعت قبل از خواب بخورید. بهترین حالت این است که قبل از ساعت 8 شب غذا بخورید.
  • یک شام سبک بخورید: باید شب ها کربوهیدرات ها (نان ، پیتزا ، ماکارونی ، سیب زمینی) را کم کنید زیرا حاوی انرژی زیادی هستند. در عوض ، سعی کنید مقداری پروتئین و سبزیجات بخورید.

در هر صورت ، می توانید یک وعده کوچک از نوعی غلات مانند جو دوسر یا غلات غنی از پروتئین به آن اضافه کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.