10 نکته برای سوزاندن کالری بدون ورزش

آیا می دانید حذف کامل چربی از رژیم غذایی راز سوزاندن کالری بیشتر نیست؟ در مقاله ما درباره نکاتی که بدون رفتن به ورزشگاه واقعاً به شما در کاهش وزن کمک می کند بیاموزید!

اگر می خواهید کالری بیشتری بسوزانید ، اولین توصیه ای که همیشه می شنوید ورزش است. ورزش یک روش عالی برای بهبود انگیزه شما برای سوزاندن کالری و کاهش وزن به روشی سالم است.

با این وجود روش های دیگری نیز برای کاهش وزن طبیعی وجود دارد.  10 نکته برتر برای سوزاندن کالری بیشتر و کاهش سریع و آسان وزن بدون ورزش چیست.

بسیاری از افراد در کاهش وزن مشکل دارند. دیگران می توانند وزن کم کنند ، اما تلاش و فداکاری زیادی می کنند و می خواهند راهی آسان تر پیدا کنند. هر کس که باشید ، این 10 نکته بر اساس رژیم غذایی و عادات خوب ممکن است برای شما نیز مفید باشد!

شما نه تنها سریعتر لاغر می شوید ، بلکه سلامتی خود را نیز بهبود می بخشید و این باعث خوش بینی و انرژی شما می شود.

مقدار زیادی آب بنوشید:

نوشیدن آب سرعت متابولیسم شما را که مسئول سوزاندن کالری است ، تسریع می کند. همچنین به شما کمک می کند مایعات و سموم بدن را از بین ببرید.

به همین دلیل اولین نکته ما برای سوزاندن کالری بیشتر و کاهش وزن راحت تر نوشیدن مقدار زیادی آب است. شما باید حداقل 8 لیوان آب در طول روز بنوشید (نه همراه غذا) تا به نتیجه دلخواه خود برسید.

کالری خود را محدود نکنید:

بهترین راه برای سوزاندن کالری بیشتر محدود نکردن آنهاست. رژیم های کم کالری بدن شما را به استفاده از انرژی کم تر عادت می دهد ، که کاهش وزن را دشوارتر می کند و خطر پرخوری بعد از رژیم را افزایش می دهد.

چربی های خود را به خوبی انتخاب کنید:

برخلاف آنچه به شما گفته شده ، چربی های سالم در واقع وجود دارند و برای کاهش وزن توصیه می شوند. برخی به جای جمع شدن در قسمت های مختلف بدن ، سرعت متابولیسم را تسریع می کنند و کارهای مهمی را در بدن انجام می دهند.

برخی از این چربی های سالم عبارتند از:

  • زرده تخم مرغ
  • ماهی روغنی
  • آووکادو
  • دانه
  • روغن های خالص (زیتون ، نارگیل ، کنجد ، بذر کتان)

فلفل کاین برای پخت و پز:

فلفل کاین یک روش عالی برای سوزاندن کالری و چربی بیشتر بدون زحمت است. سعی کنید آن را به تدریج به رژیم غذایی خود اضافه کنید ، در غیر این صورت ممکن است مشکلات معده ای برای شما ایجاد کند. می توانید از آن در سوپ ، گوشت ، ماهی و غذاهای متنوع استفاده کنید.

چای زنجبیل:

مانند فلفل ، زنجبیل یک شروع کننده سوخت و ساز عالی است که باید در رژیم غذایی شما باشد. همچنین هضم شما را بهبود می بخشد و باعث از بین بردن مایعات حفظ شده می شود که این هم چای زنجبیل را برای هر رژیم لاغری ضروری می کند.

می توانید آن را به صورت چای همراه با آب لیمو درست کنید و در طول روز از آن به صورت سرد یا گرم لذت ببرید.

روغن نارگیل:

روغن نارگیل خالص یکی از چربی های سالم است. این روغن گیاهی توانایی بدن شما را در سوزاندن کالری بیشتر افزایش داده و حتی باعث از بین رفتن چربی های دور کمر می شود.

رژیم غذایی غنی از سبزیجات:

سبزیجات از این نظر منحصر به فرد هستند که هنگام هضم ، بدن کالری بیشتری از سبزیجات مصرفی مصرف می کند. به همین دلیل توصیه می کنیم که سبزیجات بیشتری ، چه خام و چه پخته مصرف کنید.

روزانه چندین وعده غذایی کوچک بخورید:

خوردن چند وعده غذایی کوچک در روز نکته خوبی برای افرادی است که می خواهند کالری بسوزانند. اینها باید وعده هایی باشد که شما را سیر کند اما  کامل نباشد.

مراقب محرک ها باشید:

محرک های موجود در نوشابه و قهوه نیز متابولیسم شما را تسریع می کنند. با این حال ، مراقب اثرات محرک باشید که می تواند باعث اضطراب ، تپش قلب یا بی خوابی شود. بسیاری از داروهای کاهش وزن حاوی مقادیر زیادی کافئین در مواد تشکیل دهنده خود هستند.

خوب بخوابید: نه بیشتر ، نه کم تر

خوب خوابیدن برای رسیدن به هدف ضروری است. منظور ما از خوب خوابیدن خواب کافی و نیاز بدن است. اگر خواب کافی ندارید ، سیستم عصبی خود را تغییر داده و به دلیل کمبود انرژی ، افزایش اشتها را مشاهده می کنید.

از طرف دیگر ، اگر بیش از حد بخوابید ، سرعت سوخت و ساز بدن را کاهش می دهید ، کالری کم تری می سوزانید و راحت تر خسته می شوید. تعادل را پیدا کنید و به آن پایبند باشید!

 

sourve: https://sagligabiradim.com/egzersiz-yapmadan-daha-fazla-kalori-yakmak-icin-10-ipucu

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.