اجتناب از 5 ماده غذایی برای کاهش وزن

همه میوه ها برای لاغر شدن و تناسب اندام مناسب نیستند. میوه های زیادی وجود دارند که حاوی مقدار زیادی قند هستند. در این مقاله ، بررسی خواهیم کرد که چه میوه هایی را به مقدار زیاد  و چه میوه هایی را در حد نرمال باید بخورید.

اجتناب از 5 ماده غذایی برای کاهش وزن

همه ما می دانیم که داشتن تناسب اندام یا پیروی از یک رژیم چقدر دشوار است. با این حال ، این ممکن است در واقع راحت تر از آنچه شما فکر می کنید باشد. اگر می خواهید لاغر شوید چه کاری باید انجام دهید؟

خیلی ساده: از غذاهایی که باعث افزایش وزن می شوند خودداری کنید! در این مقاله ، ما 5 ماده غذایی را که باید برای جلوگیری از افزایش وزن از آنها اجتناب کنید ، با شما به اشتراک خواهیم گذاشت. اگر این توصیه ها را دنبال کنید ، می توانید سریع و موثر به اهدافی که در ذهن خود تعیین کرده اید ، برسید.

غذاهایی که برای کاهش وزن باید از خوردن آنها اجتناب کنید:

میوه های قرمز به جای آووکادو:

علاوه بر این که آووکادو میوه ای است که چربی های سالم بدن را تأمین می کند ، اما نباید فراموش کرد که نباید در مصرف آن زیاده روی کنید. اگر زیاد مصرف کنید می تواند نتیجه عکس داشته باشد.

این به دلیل کالری بالای آن است. آووکادو حاوی حدود 200 کیلوکالری است. بنابراین ، خوردن مقادیر کم ایده خوبی است. در عوض ، می توانید یک مشت میوه قرمز مصرف کنید.

میوه های قرمز یکی از بهترین گزینه ها برای سوزاندن چربی ، تسریع در متابولیسم  است. این به دلیل خاصیت آنتی اکسیدانی این میوه ها است که بدن را از مواد سمی و تجمع چربی دور می کند.

اجتناب از 5 ماده غذایی برای کاهش وزن

هندوانه و خربزه به جای گلابی:

  آب و فیبر بالای هندوانه و خربزه باعث مفید بودن این میوه ها می شود. این میوه ها همچنین به هضم بهتر بقیه غذاهایی که برای خوردن در طول روز انتخاب می کنید کمک می کنند.

به همین دلیل ،  خوردن سالاد این میوه برای صبحانه  ایده خوبی است. یا اگر ترجیح می دهید می توانید یک اسموتی بدون قند درست کنید. متخصصان توصیه می کنند گلابی زیاد نخورید ، زیرا باعث یبوست می شود، همچنین حاوی مقدار زیادی فیبر است.

اجتناب از 5 ماده غذایی برای کاهش وزن

زردآلو در مقابل توت فرنگی:

زردآلو میوه ای بسیار مغذی است که حاوی فواید بسیاری برای بدن ما و همچنین ویتامین فراوان  است. با این حال ، مصرف زیاد آن می تواند عوارض زیادی ایجاد کند. اگر می خواهید هسته آن را گاز بگیرید ، باید مراقب باشید. هسته این میوه  حاوی یک ماده شیمیایی و طبیعی به نام آمیگدالین است.

بنابراین ، در صورت مصرف زیاد ، به راحتی به دیواره های معده می چسبد. در نتیجه ، بدن وظیفه تجزیه آن را دارد و به همین دلیل ممکن است حالت تهوع داشته باشید.

بنابراین بهتر است در عوض توت فرنگی را انتخاب کنید. توت فرنگی میوه ای است که قند کمی دارد و هضم آن بسیار راحت تر است. بعلاوه ، دارای فواید آنتی اکسیدانی فراوان است که به شما کمک می کند تا شکل مورد نظر خود را بدست آورید.

اجتناب از 5 ماده غذایی برای کاهش وزن

سیب به جای انگور:

خوردن سیب می تواند به شما هم در از بین بردن چربی و هم اضافه وزن کمک کند.  نه تنها به دلیل محتوای فیبر زیاد ، غذایی عالی برای کمک به هضم غذا است ، بلکه کالری زیادی نیز ندارد. یک سیب به طور متوسط ​​100 کالری دارد.

از طرف دیگر ، اگرچه انگور دارای مقدار زیادی قند نیست ، اما آب آن کاملاً حاوی کالری و شکر است. همچنین اگر دانه ها را زیاد بخورید ، می تواند مینای دندان را فرسوده و عملکرد روده را تغییر دهد.

اجتناب از 5 ماده غذایی برای کاهش وزن

گریپ فروت به جای موز:

برای کاهش وزن سریع ، انتخاب گریپ فروت خوب است. گریپ فروت میوه ای است که دارای خواص قدرتمندتری نسبت به موز است. موز در گروه غذاهایی قرار دارد که با سرعت کم تری مصرف می شوند و درصد کالری بیشتری نسبت به گریپ فروت دارد.

در هر صورت ، باید به خاطر داشته باشید که فقط به دلیل اینکه غذاهای موجود در این لیست برای رژیم لاغری زیاد توصیه نمی شوند ، به این معنی نیست که باید به طور کلی از رژیم شما حذف شوند.

همه میوه ها حاوی درصد مشخصی چربی و قند هستند. نکته این است که بدانید چگونه آنها را به مقدار مناسب بخورید. یک رژیم غذایی متعادل و ورزش برای نتیجه گیری ضروری است.

اجتناب از 5 ماده غذایی برای کاهش وزن

Source: www.sagligabiradim.com

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.